Riot Games en Esports Engine werken samen om technische inzichten te bieden
Technologie

Riot Games en Esports Engine werken samen om technische inzichten te bieden

De afgelopen tien jaar heeft de esports-industrie de grenzen van de technologie in de live-productiesector verlegd, waardoor een unieke fanervaring is ontstaan. Esports-producties hebben verschillende geavanceerde technologieën omarmd, waaronder virtuele productie, augmented reality, AI en machine learning, om de live esports-productie-ervaring te verbeteren.

Op de SVG Esports Production Summit 2023 in Los Angeles op 16 november 2023 bespraken toonaangevende esports-organisaties Riot Games en Esports Engine, samen met uitzendtechnologieproviders Panasonic en Pixotope, hoe baanbrekende tools de live esports-productie veranderen. Het panel werd gemodereerd door Industry Consultant Pete Emminger, voorheen van NEP Group en Activision Blizzard, en bestond uit Matt Donovan, Riot Games, Broadcast Engineering and Technology Manager; Randell (Guru) Hammond, Esports Engine, directeur, Broadcast Engineering; Andy Smith, Pixotope, Regional Sales Manager, West-VS en Canada; en Keith Vidger, Panasonic Connect, Principal Technology Consultant, Media & Entertainment.

SVG PLAY is de nieuwe thuisbasis voor alle live-evenementen van Sports Video Group en lange video-inhoud. Als SVG-lid en sponsor heeft u eenvoudig toegang tot alle SVG-evenementenpanelen, casestudies, keynotes en meer, allemaal op één plek. Om SVG PLAY te bezoeken, klik hier.

LAAT EEN REACTIE ACHTER